HTML

Meira Boltkóros Blogja

Friss topikok

  • Alma01: Nagyon szép ez a kis ruha. Meg lehet még kapni valahol? (2012.08.23. 17:34) Harmadik szett
  • zsuzzsi: hello.képeket kerestem,és rádtaláltam nagyon szép cipellők,nekem a 3. jön be alegjobban. ha vala... (2010.06.08. 14:02) Új cipők
  • harmony001: már 1 éve ez a kedvenc színem. a kabát is szép, elfogadnám... (2009.09.24. 18:38) Mai kedvenc
  • *Meira*: ja igen, bocsi:) elfelejtettem odaírni. Győr, Plaza, Premiere bőrdíszmű volt a lelőhely! (2009.09.17. 18:39) Új fekete táska
  • jugadora: Nálam ez az egyik favorit, imádom az ilyen szegecses dolgokat, egyszerre vagány és nőies. Elfogadn... (2009.09.17. 12:44) Mai kedvenc

Linkblog

Archívum

Új fekete táska

*Meira* 2009.09.11. 20:11

Mai szerzeményem egy fekete táska. Már vadászom egy ideje egy új fekete táskára, mert a régi már elég rossz állapotban volt, de eddig nem találtam olyat ami igazán tetszett volna. Ebbe viszont beleszerettem! Furcsa, táskából elég kevés van nekem, talán azért, mert errefelé elég gyatra a választék..ha többől lehetne választani biztos lenne abból is 44 mint cipőből (tegnap számoltam össze...). Vettem még ezenkívül 4 harisnyát is már az őszre készülve, egy sima fekete, egy sötétbarna arany csillámokkal, egy sötétlila és egy bordó.

Legközelebb viszont már tényleg muszáj lesz valami felsőt vennem (leginkább blézert szeretnék, de kardigán is kéne), mert abból botrányosan kevés van. Úgy érzem mintha mindig ugyanazt a kedvenc fekete blézeremet hordanám. Nem állapot...Ma is benéztem egy ruhaboltba, blézer egy se, viszont volt egy 20 ezres ruha ami gyönyörű volt... de hát khm. Szóval nem állok úgy:S

Címkék: táska fekete új szerzemény

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://meirabb.blog.hu/api/trackback/id/tr241375836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jugadora 2009.09.17. 12:46:46

Nagyon nagyon jó ez a táska, hihetetlenül tetszik. Azt nem írod, hogy hol vetted, hol lehet ilyen szuper táskát beszerezni? :-)

*Meira* 2009.09.17. 18:39:15

ja igen, bocsi:) elfelejtettem odaírni. Győr, Plaza, Premiere bőrdíszmű volt a lelőhely!
süti beállítások módosítása