HTML

Meira Boltkóros Blogja

Friss topikok

  • Alma01: Nagyon szép ez a kis ruha. Meg lehet még kapni valahol? (2012.08.23. 17:34) Harmadik szett
  • zsuzzsi: hello.képeket kerestem,és rádtaláltam nagyon szép cipellők,nekem a 3. jön be alegjobban. ha vala... (2010.06.08. 14:02) Új cipők
  • harmony001: már 1 éve ez a kedvenc színem. a kabát is szép, elfogadnám... (2009.09.24. 18:38) Mai kedvenc
  • *Meira*: ja igen, bocsi:) elfelejtettem odaírni. Győr, Plaza, Premiere bőrdíszmű volt a lelőhely! (2009.09.17. 18:39) Új fekete táska
  • jugadora: Nálam ez az egyik favorit, imádom az ilyen szegecses dolgokat, egyszerre vagány és nőies. Elfogadn... (2009.09.17. 12:44) Mai kedvenc

Linkblog

Archívum

Új szerzemények

*Meira* 2009.09.17. 20:26

Vettem 2 pulcsit, egy bolerot, és egy rövid bőr(hatású) fekete kabátot. Mindenképpen szükségem volt valami "fölévalóra" szóval, hogy ne mindig csak ugyanazt a kedvenc fekete blézerem vegyem fel. Mert bár jó sok ruhám van, de pulcsim, blézerem alig, nem vonzódom annyira hozzájuk, mint pl. a cipőkhöz...vagy nehezen találok jót. Blézert nem is sikerült, minden nagy volt, amit felpróbáltam. Ezt a bőrkabit viszont megláttam a kirakatban, na ilyenem még nem volt, gondoltam felpróbálom, bár eddig ilyet még nem hordtam. És tetszett magamon, ma meg csak néztem hogy többen megbámultak így mint miniszoknyában. Hát szerintem nagyon dögös, olyan vagány, jó volt kicsit máshogy öltözni mint szoktam. Nagyon jól éreztem magam ebben a kabiban:) a pulcsik egyforma fazonúak, a sötétkéket direkt a múltkor vett sötétkék velúrcipőmhöz szántam, a lila meg szép szín, szeretem. És csak 2900 volt, úgyhogy miért ne vegyek kettőt? A fekete boleró semmi extra de csomószor úgy éreztem pont egy ilyen kis sima fekete boleró hiányozna a szettemhez, most végre beszereztem.

Pulcsik, bolero: Envy outlet, kabátka: T-boy

Címkék: pulcsi bőrkabát bolero újszerzemény

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://meirabb.blog.hu/api/trackback/id/tr421389242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása